شــــَــبــــابْ مـــــــْصـــــر
قررت اتجوز  >
مرحبااً بك فى منتدى شباب وبنات كووول يازائر يسعدنا ويشرفنا بانضمامك معنا فى اسرة منتدى شباب وبنات كووول ونتمنى لـك وقت ممتع معناا
قررت اتجوز  >
مرحبااً بك فى منتدى شباب وبنات كووول يازائر يسعدنا ويشرفنا بانضمامك معنا فى اسرة منتدى شباب وبنات كووول ونتمنى لـك وقت ممتع معناا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

`·.¸¸.·´´¯`··._.· (منتدي يقوم بتجميع شباب وبنات دول العالم ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·`

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قررت اتجوز

كاتب الموضوعرسالة
سندريلا
عـُـضـو نــشــِــيـط
عـُـضـو نــشــِــيـط
سندريلا

عدد مساهماتى : 121
انثى
العمل/الترفية : قررت اتجوز  Studen10
المزاج : قررت اتجوز  Chocol10
الهواية : قررت اتجوز  Travel10

قررت اتجوز  Empty
مُساهمةموضوع: قررت اتجوز    قررت اتجوز  Icon_minitime1الثلاثاء أغسطس 24, 2010 12:59 pm

طبعا اتمنى ان الموضوع دا يكون ف مكانه الصحيح و اتمنى انه ينال اعجابكم

اليوم وبالتحديد 1/1/2030 انا قررت قرار خطير قررت اتجوز وبعد طول انتظار انا قررت اتجوز وحستنى ايه تانى انا النهاردة فى ريعان شبابى يدوب 50 سنة قررت اتجوز  23وحستنى ايه تانى مانا يدوبك لسه محوش تمن الشقة اللى ربنا يمدلنا فى عمره حسنى مباركقررت اتجوز  50_2عملها لنا مشروع قومى وثمنها اليوم 200 الف جنيه هو صحيح من 30 سنة كان ثمنها 99 الف جنيه انما احنا النهارده فين و30 سنة فاتت فين اما احكيلكم حكايتى
انا شاب - طبعا شاب واللى يقول غير كده حخزق -عنيه مؤهلى متوسط ودخلت الجيش وانا عندى عشرين سنة خرجت من الجيش بقى عندى 22 سنة وبعد سنة واحدة اتعينت بشركة فى اطار البرنامج الانتخابى للرئيس مبارك وكان مرتبى وقتها 800 جنيه طبعا مرتب معقول ولانى مبدخنش ومش بتاع قهاوى كنت بحوش من المرتب 600 جنيه وبعد عشر سنين بقى عمرى 32 سنةقررت اتجوز  25 و قدرت احوش72 الف جنيه بس دول اجيب بيهم ايه قلت استنى واحوش كمان ويمكن اقدر اخد شقة فى مشروع مبارك القومى لاسكان الشباب اللى كان وقتها الشقة فيه ب99 الف جنيه وخصوصا ان مرتبى الحين اصبح الف جنيه _ خمسة فى عين اللى ما يصلى على النبى_ وبعد خمس سنين كنت قدرت احوش ال99 الف بس للاسفقررت اتجوز  26 الاسعار ولعت ولكن للحق انا كمان مرتبى اتضاعف وسعر الشقة اتضاعف قررت اتجوز  28_revيعنى الشقة بقت ب 200 الف وده برضه فى اطار المشروع القومى لاسكان الشباب وتحت توجيهات السيد الرئيس محمد حسنى مبارك اطضريت اشتغل شغلانة تانية هى صحيح مش ولا بد بسقررت اتجوز  Untitled80 ماهوش عيب ولا حرام المهم وعلشا ما اطولش عليكم و بعد عشر سنسن تانيين قدرت والحمد لله احوش تمن الشقة قررت اتجوز  P30وقدمت وحجزت واخدت الشقة اللى فى برج العرب والحمد لله وتمن العفش حوشته كمان فى خمس سنين والنهاردة جاى اعزمكم على فرحى عقبالكم كده وتتجوزو زيى بعد عمر طويل ان شاء الله ويدينا ويديكم طولة العمر . على فكرة ده سيناريو توقعى بعد اللى قريته سعر الشقة فى مشروع مبارك لاسكان الشباب فى مدينة برج العرب الجديدة 99 الف جنية فقط فقط فقط لا غير والله يا بلاش ربنا يخلى لينا الرئيس مبارك واولاد الرئيس مبارك ويجعله عامر

ملحوظة :- دى قصه من تصورى للايام اللى جايه مع الشباب و انا شايفة ان كل واحد نفسو يتجوز ينسىىىىىىىىىىىى خاااااااااااااااااااااااالص الحوار دا :(

قررت اتجوز
صفحة 1 من اصل 1